Un client que és arquitecte, ens va sol·licitar una plantilla creada amb Excel, per a poder realitzar el seguiment dels costos de les seves obres. La plantilla és un llibre Excel, compost per cinc fulls, connectats entre si. Els fulls són: Diari, Despeses de Solar, Despeses d’Obra, Despeses de no Obra, Resum de Despeses Totals.
A continuació expliquem amb més detall, cadascuna d’elles.
- Diari: Es tracta de registrar les factures, la seva data, el concepte, l’import, l’import pagat, l’import pendent, l’import dels impostos, el Total, l’impost per IRPF, la retenció i els possibles descomptes.
Com la quantitat d’anotacions pot ser llarga, el Diari, ja es presenta segmentant en la quantitat de línies que caben a un paper imprès. Per aquest motiu hi ha diverses taules que donen continuïtat a les anotacions. Per a cada taula, hi ha el seu corresponent botó d’impressió, per a facilitar les tasques a l’usuari.
Aplicació realitzada amb Excel. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar del programa MS Excel. L’aplicació està realitzada en idioma Castellà. Nota: Les dades inserides a les imatges són fictícies.